مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-09اقتصادي

بندر گردشگری چمخاله نیازمند سرمایه گذاری 1000 میلیاردی است


نماینده لنگرود در مجلس، از پیشرفت بالای 96 درصدی فاز اول پروژه بندر گردشگری چمخاله خبر داد و گفت: نیازمند سرمایه گذاری بالای 1000 میلیارد تومانی در بندر چمخاله هستیم.

- ایسنا/گیلان نماینده لنگرود در مجلس، از پیشرفت بالای 96 درصدی فاز اول پروژه بندر گردشگری چمخاله خبر داد و گفت: نیازمند سرمایه گذاری بالای 1000 میلیارد تومانی در بندر چمخاله هستیم.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه احداث بندر چمخاله از سال 99 با جدیت و قاطعیت آغاز شده است، اظهار کرد: طی جلسات متعدد در سطح وزارت راه و شهرسازی و با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، شاهد پیشرفت خوب پروژه هستیم.

وی از پیشرفت بالای 96 درصدی فاز اول پروژه بندر گردشگری چمخاله خبر داد و افزود: قرار بود این پروژه تا پایان تابستان به اتمام برسد، اما رفع برخی از اشکالات زمان برد و لذا طی یک ماه آینده شاهد پایان عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه در دهه فجر هستیم، تصریح کرد: پروژه های دهه فجر با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شود و لذا انعکاس بهتری خواهد داشت.

محمدنژاد پروژه بندر چمخاله را یکی از پروژه های کلان استان دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران را به بندر چمخاله آوردیم و در حال حاضر منتظر تصویب طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر گردشگری چمخاله نیازمند سرمایه گذاری 1000 میلیاردی است

بندر گردشگری چمخاله نیازمند سرمایه گذاری 1000 میلیاردی است